Le Petit Prince

Lembras cando de pequenos pensabamos que era unha casa no medio do mar?

A pesares da auga xeada non tiñamos forza para regresar á lancha, o mundo que nos esperaba entre as rochas e as algas era tan marabilloso que o frío non supoñía un problema. Cánto recordo os últimos baños ao anoitecer, semellaban ser unha maneira de olvidar os momentos tristes que tivemos este verán. Cando estás no medio da ría, o sol se escorrega no horizonte e Venus lle fai as beiras á lúa, daste contas que non hai problema sen solución. E que o que non ten solución non é un problema, é pasado.

jueves, 18 de septiembre de 2008

PEREGRINACIÓN

Estoy casi más cansado de mi peregrinación actual que de hacer el camino de Santiago, y eso que aquello fue duro, tanto que todavía me faltan crónicas.

Lunes: Ferrol- Madrid (en bus, 8 horitas)

Martes: entrevista que no tuve porque era festivo en Ciempozuelos, y todos estaban de fiesta, incluídos los taxis, menos en la empresa que me citaba, que por cierto no sabían que en el pueblo donde trabajan hay fiestas),
por la tarde.... Madrid-Vitoria (4h30min, en bus), cena y cama (suelo en realidad) en casa de Matías.

Miércoles: Entrevista por la mañana en Aernnova, para un puesto de cálculo de estructuras en aviones, comer con un colega y
por la tarde .... Vitoria-Madrid (en avión,... es broma!)

Jueves: dormir por la mañana y mandar CV a todo lo que se mueve, ahora a la tarde a quedar con Miguelete y con otro colega, Oscar, de la universidad.

Viernes: Madrid-Ciudad Real, a ver qué se cuece en la Mancha manchega, con Guille, Bea y Espe.

Domingo: Ciudad Real- Madrid

Lunes: entrevista en Madrid, empresa francesa de logística

Acepto comentarios de apoyo :P